niedziela, 4 stycznia 2015

#45 Michel Moran




Dzisiaj przedstawiam wam niestety już ostatni autograf jaki do tej pory dostałem. Mam nadzieję, że w tygodniu coś przyjdzie, a także postaram się wysłać parę listów.

Jest to autograf Michel'a Moran. Mistrz kuchni, restaurator, juror polskiej edycji MasterChef emitowanej w TVN. Z pochodzenia jest Andaluzyjczykiem. Od 33 lat pracuje w gastronomii. Studiował w szkole hotelarstwa Jean Doruant. 
Jest on także twórcą słynnego powiedzenia: "Oddaj fartucha" ;)

Cieszę się, że udało mi się zdobyć ten autograf. Prawdę mówiąc straciłem już nadzieję, że go dostanę. Pierwszy raz prośbę wysłałem we wrześniu, a w ostatnim tygodniu starego roku znalazłem go w skrzynce :)

Autograf: Michel Moran
Zdobyłem: e-mail bistrodeparis@o2.pl
Wysłałem: 9 wrzesień 2014r./ 10 grudzień 2014r.
Otrzymałem: 30 grudzień 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: Od pierwszego wysłania prośby czekałem 112 dni co jest moim rekordem :)

Jest to już niestety mój ostatni autograf, dlatego kolejny wpis pojawi się dopiero jak dostanie jakiś autograf.
W między czasie postaram się jednak napisać coś o listach, które mam zamiar wysłać już niedługo :)

A na razie... Trzymajcie się ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz