poniedziałek, 19 stycznia 2015

#46 Anna Popek




Dzisiaj po dłuższej przerwie, która była spowodowana brakiem nowych autografów oraz brakiem czasu na pisanie, powracam ;)

Chciałbym przedstawić autograf Anny Popek, który był totalnym zaskoczeniem. Już nawet nie pamiętam kiedy wysłałem prośbę.
List dostałem dokładnie tydzień temu, ale jak już wspomniałem nie miałem czasu go opublikować (szkoła :/).

Bardzo się cieszę, że jednak pani Anna, znalazła chwilę, aby wysłać dla mnie swój autograf :)

Od tamtego tygodnia nic niestety nie dostałem :( , ale cały czas wysyłam e-mail'e oraz za jakiś czas będę wysyłać listy pocztą tradycyjną, więc mam nadzieję, że jeszcze coś do mnie przybędzie ;)

Przepraszam za słabą jakoś zdjęcia (robione telefonem), gdy zrobię skan wstawię lepsze zdjęcie.

Autograf: Anna Popek
Zdobyłem: formularz kontaktowy na oficjalnej stronie Anny Popek
Wysłałem: ?
Otrzymałem: 12 stycznia 2015r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: -

Trzymajcie się... Kolejny wpis ukaże się, gdy coś dostanę ;)

1 komentarz: