poniedziałek, 2 lutego 2015

#47 Hubert Urbański i Informacja


Informacja!

Postanowiłem zmienić formę wpisów. Nie będę rozpisywać dokładnie kiedy wysłałem i dostałem autograf, czy to jest oryginał czy znajduję się dedykacja, ponieważ to wszystko widać na zdjęciu.
Będę pisał tylko w jaki sposób zdobyłem, jednak adresów nie będę podawać, jeśli ktoś chce wysłać prośbę o autograf do danej gwiazdy proszę napisać na mój e-mail, wtedy na pewno podzielę się z wami danym adresem :)
__________________________________________________________________________


przód

tył





Przejdźmy zatem do rzeczy. Dzisiaj przedstawiam wam autograf, który dostałem już jakiś czas temu.
Jest to podpis Huberta Urbańskiego. Większość kojarzy go pewnie z roli prowadzącego teleturnieju Milionerzy. Obecnie prowadzi program Handlarze na TTV.

Jak zdobyłem: Facebook p. Huberta 
Czas oczekiwania: dokładnie miesiąc

Przepraszam za jakość zdjęć ;)









 Trzymajcie się :)  Kolejny wpis w czwartek....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz