wtorek, 10 lutego 2015

#50 Katarzyna Pakosińska


 


Dzisiaj przedstawiam 50. autograf. 50.? Nie czekaj co? Przecież ostatnio był 48.! A no tak... spróbuję to szybciutko wyjaśnić... 19 listopada 2014 roku opublikowałem wpis na temat autografu Kombii. Na karcie znajdują się dwa podpisy: Grzegorza Skawińskiego oraz Waldemara Tkaczyka. Jednakże policzyłem to wtedy jako jeden autograf, a przecież są tam dwa autografy. Jest to błąd, który popsuł ogólnie podliczenie autografów na blogu, jednak nie będę tego wszystkiego zmieniał, niech tak zostanie. Dlatego zrobiłem przeskok o jeden numer, aby dalej liczyć już poprawnie ;). Taka mała gafa, zorientowałem się ostatnio licząc podpisy w domu ;)

Przechodzę zatem do bohatera... albo może bohaterki tego wpisu. A jest nią Katarzyna Pakosińska.
Jest ona polską artystką kabaretową, aktorką, konferansjerką oraz dziennikarką TVP Polonia. Zależy także do Kabaretu Moralnego Niepokoju oraz zespołu Leszcze.

Bardzo się cieszę z tego podpisu, jest to jeden z moich upragnionych autografów, które zawsze chciałem zdobyć ;)

Jak zdobyłem: Nie mam zielonego pojęcia :) Nawet zapomniałem, że wysłałem prośbę do pani Katarzyny. 
Czas oczekiwania: ok. 4 miesiące

Trzymajcie się.... Następny wpis w sobotę :)

2 komentarze: