poniedziałek, 16 lutego 2015

#51 Kamil Nosel




Niektórzy dzisiaj skończyli ferie, ja jednak je zacząłem. Nie smućcie się jednak, bo niedługo święta, testy gimnazjalne, matury i będziemy mieli znowu wolne ;)

Post miał ukazać się w sobotę, jednak nie wszystko poszło po mojej myśli. Jest to mój ostatni autograf jaki dostałem, więc na razie postów nie będzie. Jednak jeśli coś dostane, postaram się to wam pokazać.
Na ferie chciałbym także wysłać parę próśb pocztą tradycyjną.

Przechodząc do rzeczy. Dzisiaj przedstawiam wam autograf Kamila Nosela. Pracuje on w Radiu Zet, gdzie prowadzi program "Nosel kręci w Radiu Zet"
Autografy p. Kamila są jednymi z najbardziej oryginalnych. Każdy dostaje inną dedykację.
Moja jest niesamowita, z racji tego, że p. Kamil  jest moim imiennikiem, albo... ja imiennikiem pana Kamila. O... wiem jak to ująć: Mamy tak samo na imię ;)


Niestety nie pamiętam kiedy i jak wysłałem prośbę.


Trzymajcie się :)

4 komentarze:

  1. Świetna dedykacja :D
    Czy mogłabym prosić o usunięcie mojego bloga z poleconych i dodanie go jeszcze raz ? Chodzi o aktualizację :) Z góry dzięki ;)

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń