piątek, 20 marca 2015

#52 Krystian Zalewski




Dziękuję za ponad 2000 wyświetleń!!!

Wracam po dłuuuższej przerwie. Spowodowana ona była moją chorobą. W trakcie przyszło do mnie kilka autografów, chociaż w tym tygodniu nie znalazłem nic w swojej skrzynce.

Dzisiejszy autograf pochodzi spod ręki Krystiana Zalewskiego. Jest on polskim lekkoatletą, specjalizującym się w biegu na 3000m z przeszkodami. W 2004r. w Zurychu na Mistrzostwach Europy został Vice Mistrzem Europy w konkurencji bieg 3000m z przeszkodami.
Oglądałem na żywo w telewizji te zawody i widziałem jak wygrywa. Było to imponujące.

Jak zdobyłem: Formularz kontaktowy na oficjalnej stronie Krystiana Zalewskiego
Czas oczekiwania: ok. 2 tygodnie

Przepraszam za jakość zdjęcia.

Trzymajcie się..... widzimy się w następnym tygodniu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz