czwartek, 20 listopada 2014

#13 Kamilla Baar WYMARZONY



Ta dam!

Jak już wczoraj mówiłem dzisiaj jedna z perełek. Mój wymarzony autograf. Myślałem, że trudniej będzie go zdobyć, ale się myliłem.
Przejdźmy do rzeczy.... Autograf zdobyty od Kamili Baar. Polska aktorka. Gra m.in. w serialu "Na krawędzi" oraz w moim ulubionym serialu, od którego jestem uzależniony, a mianowicie " Na dobre i na złe".
Pani Kamila jest według mnie bardzo, bardzo  dobrą aktorką. Spotkanie z nią byłoby czymś niesamowitym. Chciałbym kiedyś także udać się do teatru na spektakl, w którym by grała.

Jestem ogromnie szczęśliwy z posiadania tego autografu :) Gdy przyszedł list nie mogłem uwierzyć, czekałem tak krótko na odpowiedź. Ciężko przyszło mi schowanie go do segregatora ;) Codziennie na niego zerkam.

Autograf: Kamilla Baar
Zdobyłem: LOR, SASE
Czas oczekiwania: 18 dni
Oryginał: Tak
Dedykacja: "Pozdrawiam"
Inne: WYMARZONY, Zdjęcie do podpisu dołączyłem do listu, który wysłałem.


Jutro druga z perełek.... Trzymajcie się ;)

AAAle się cieszę z tego autografu!!!

2 komentarze: