poniedziałek, 3 listopada 2014

#2 - Jurek Owsiak

Witam!
Wracam po krótkiej przerwie, znalazłem chwilę między nauką i zadaniami, więc postanowiłem napisać coś na blogu. Mam nadzieję, że mi wybaczycie, ale sami wiecie... szkoła ;)


Kolejny autograf jest on pana, którego raczej nie trzeba bliżej przedstawiać. Jest nim - Jurek Owsiak.
Od  wielu lat prowadzi WOŚP oraz Woodstock. Podziwiam Pana Jurka za to, że co roku pomaga chorym dzieciom, jak i również seniorom. Ludzie, którzy pisali o Nim takie głupoty mogą się wstydzić.

Podsumowując... Bardzo się cieszę, że posiadam autograf Jurka Owsiaka :D



Autograf: Jurek Owsiak
Zdobyłem: e-mail : wosp@wosp.org.pl
Wysłałem: 9 września 2014
Otrzymałem: 16 września 2014
Dedykacja: Tak- "Kamil Siema"
Inne: Autograf przyszedł w bardzo ciekawej kopercie ;) a w niej oprócz autografu kilka broszurek,            naklejka i tatuaż.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz