czwartek, 27 listopada 2014

#17 Monika Polak



Dzisiaj pierwszy autograf, który wygrałem w konkursie. Jest to podpis Moniki Polak- uczestniczki V.edycji The voice of Poland. Ci co oglądają na pewno kojarzą Monikę. W nokautach śpiewała ona piosenkę "Torn", którą w oryginale śpiewała Natalie Imbruglia.
Niestety Monika nie przeszła dalej, co mnie smuci.

Autograf był nagrodą niespodzianką w konkursie zorganizowanym na Facebook'u na oficjalnym fanpage'u Aleksandry Nizio, która także jest uczestniczką V. edycji The voice of Poland.

Oto link do fanpage'a Aleksandra Nizio OFC, na którym odbywa się dużo konkursów, w których można wygrać autogarfy :)    

Posiadam także autograf Aleksandry Nizio, o którym notka pojawi się w sobotę ;)

Autograf: Monika Polak
Zdobyłem: konkurs na fb 
Wysłałem: -
Otrzymałem: 3 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne: -

Trzymajcie się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz