poniedziałek, 10 listopada 2014

#6 Marek Niedźwiedzki


Długi weekend... Juhu....Szkoda, że już się kończy. Jutro ostatni dzień wolny :(

Kolejnym autografem jest podpis Marka Niedźwiedzkiego. Jest on jednym z moich ulubionych.
Pana Marka możemy usłyszeć w radiowej trójce.
Zdjęcie bardzo mi się podoba, chciałbym bardzo pojechać w to miejsce ;)

Autograf: Marek Niedźwiedzki
Zdobyłem: e-mail marek.niedzwiecki@polskieradio.pl
Wysłałem: 15 września 2014r.
Otrzymałem: 22 września 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak- " dla Kamila"
Inne: Dodatkowo do autografu dołączona była piękna pocztówka.



Trzymajcie się :*


 


2 komentarze:

  1. Gratulacje, też posiadam i mam pocztówkę. :)

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Często zaglądam na twojego bloga ;)

      Usuń