czwartek, 6 listopada 2014

#4- Wojciech Modest Amaro


Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy, bo już od dawna nie miałem dnia, podczas którego nie musiałem się uczyć ;) A w dodatku chyba będę miał katar ;(  Nie lubię tego....

Autograf ten dostałem od wybitnego kucharza, jego restauracja jako jedyna w Polsce otrzymała gwiazdkę Michelin, a jest nim - Wojciech Modest Amaro.
Prowadzi on program telewizyjny Hell's Kitchen oraz jest jurorem w programie Top Chef.

Oglądając Hell's Kitchen Szef Amaro wydaje się być surowy i zimny. Mam nadzieję, że w rzeczywistości taki nie jest, dlatego bardzo chciałbym spotkać go osobiście.
Gdy pojadę do Warszawy moim głównym celem będzie restauracja Atelier Amaro. Spróbować potraw wymyślonych przez tak znakomitego kucharza to moje marzenie.
Dlatego cieszę się, że Pan Amaro poświęcił dla mnie sekundę i złożył swój autograf na zdjęciu.



Autograf: Wojciech Modest Amaro
Zdobyłem: e-mail:  heart@atelieramaro.pl
Wysłałem: 9 września 2014r.
Otrzymałem: 17 września 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne:  To zdjęcie jest niesamowite ;)

Trzymajcie się :)




1 komentarz:

  1. Ohh, żeby tylko sekundę :D Gratulacje ! Widzę, że dostałeś autograf w ten sam dzień co ja :)

    http://autografy-tali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń