piątek, 14 listopada 2014

#8 Hanna Gronkiewicz-Waltz

W końcu weekend :) Niestety pogoda nie dopisuje. Mam nadzieję, że to nie zniechęci listonoszów, i że będą chcieli roznosić listy ;)

Dzisiaj autograf Hanny Gronkiewicz-Waltz.  polska prawniczka, ekonomistka, polityk. Profesor nauk prawnych, prezes Narodowego Banku Polskiego w latach 1992–2001, przewodnicząca Rady Polityki Pieniężnej w latach 1998–2001, wiceprezes Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju (EBOR) w latach 2001–2004, posłanka na Sejm RP V kadencji w latach 2005–2006. Od 2006r. prezydent miasta stołecznego Warszawy. 


Jest to mój kolejny podpis osoby związanej ze światem polityki.

Autograf: Hanna Gronkiewicz-Waltz
Zdobyłem: e-mail gabinetprezydenta@um.warszawa.pl
Wysłałem: 20 wrzesień 2014r.
Otrzymałem: 6 październik 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne: -

Trzymajcie się ;) A w niedzielę następny wpis....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz