sobota, 29 listopada 2014

#18 Aleksandra Nizio



Witam ;)

Jak już wspominałem w poprzednim poście, dzisiaj bohaterem wpisu jest Aleksandra Nizio. Jest ona uczestniczką V. edycji The Voice of Poland, w drużynie Justyny Steczkowskiej. Zachwyciła jurorów swoim głosem na przesłuchaniach w ciemno. Przeszła Nokaut, zdobyła mnóstwo głosów publiczności w Live'ach i przeszła do półfinału. Szczerze mam nadzieję, że wejdzie do finału, a nawet wygra [odpukać: puk, puk, puk ;)].
Ola ma niesamowity głos, jeśli wejdzie do finału na pewno wyślę swojego SMS'a na nią.

Cieszę się, że udało mi się zdobyć jej autograf, który był nagrodą w konkursie zorganizowanym na oficjalnym fan clubie Oli na Facebook'u.

Autograf: Aleksandra Nizio
Zdobyłem: konkurs na Fb
Wysłałem: -
Otrzymałem: 3 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne: -

Trzymajcie się :)

1 komentarz: