poniedziałek, 1 grudnia 2014

#19 Renata z Hell's Kitchen... i Światowa Premiera Hobbita

Dobry wieczór!

Dzisiaj o dość późnej porze, a to dla tego, że oglądałem Światową Premierę Hobbita z Londynu. Trwała ona ponad 2 godziny i można ją było oglądać na żywo. Oglądałem ją dzięki Ian'owi McKellen'owi, filmowemu Gandalfowi, który udostępnił na swoim Facebooku link do strony internetowej z tą premierą.

Ktoś też oglądał? Dajcie znać... Oto zdjęcie z premiery. Wszyscy wspaniale wyglądają :)



Trochę zboczyłem z tematu przepraszam, ale to było takie super, chciałbym tam być ;)

Przejdźmy do rzeczy. Dzisiaj autograf Renaty z Hell's Kitchen. Była ona uczestniczką II. edycji Piekielnej Kuchni. Jestem zadowolony z posiadania tego autografu.
przód
tył


Autograf: Renata z Hell's Kitchen
Zdobyłem: Facebook Renata z Hell's Kitchen
Wysłałem: 15 październik 2014r.
Otrzymałem: 6 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: -

Jutro pojawi się podsumowanie listopada.

Trzymajcie się....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz