piątek, 19 grudnia 2014

#30- #41 Impel Wrocław




W końcu wolne!!! Dzisiaj tylko wigilia klasowa, więc też był luzik ;)

Dzisiaj mnogość autografów na jednym zdjęciu :) Są to autografy zawodniczek Impel Wrocław.
Jestem wielkim fanem siatkówki, dlatego bardzo się cieszę z tych autografów.

Skład drużyny (od lewej na zdjęciu) :

#15 Mira Topić
#10  Denise Hanke
#5  Agnieszka Kąkolewska
#12  Berit Kauffeldt
#8  Hana Cutura
#2  Katarzyna Mroczkowska
#17 Joanna Kaczor
#4 Anita Kwiatkowska
#3 Monika Ptak
#13 Magdalena Gryka
#9 Agata Sawicka
#6 Anna Grejman

Autograf: Impel Wrocław
Zdobyłem: formularz kontaktowy na oficjalnej stronie 
Wysłałem: 3 grudzień 2014r.
Otrzymałem: 15 grudzień 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne: Dodatkowo dostałem karty trenerów, odblask na rękę oraz notesik Impel Wrocław


Informacja!
 Ostatni wpis przed świętami pojawi się 23 grudnia. Kolejne notki pojawią się dopiero po świętach ;)

Trzymajcie się :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz