piątek, 5 grudnia 2014

#21, #22 Joanna Brodzik





Dzisiaj przedstawiam wam autografy Joanny Brodzik, polskiej aktorki, grała w takich serialach jak: "Dom nad rozlewiskiem", "Magda M.", "Kasia i Tomek". Na pewno wszyscy kojarzą tą panią z reklam, które lecą teraz w telewizji.

Są to dla mnie wyjątkowe autografy, ponieważ pani Joanna mieszkała i  chodziła do szkoły podstawowej w mieście, w którym ja się urodziłem i obecnie mieszkam. Pani Joanna często odwiedza to miasto, z okazji  różnych festiwali. Ostatnio wystawiała tu razem z przyjaciółkami sztukę "Di, Viv, Rose". Nie miałem jeszcze okazji spotkać się z nią, ale na pewno, jeśli odwiedzi swoje rodzinne miasto ponowie, nie przegapię takiej okazji.
Dlatego bardzo, ale to bardzo cieszę się z tych podpisów ;)

Autograf: Joanna Brodzik
Zdobyłem: LOR, SASE
Wysłałem: 26 wrzesień 2014r.
Otrzymałem: 17 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: 1. "Serdeczności" , 2."Pozdrawiam"
Inne:


Jeśli ktoś chciałby poznać adres do pani Joanny, może napisać do mnie wiadomość e-mail (kkamiltuk7@gmail.com), w treści wpisując nazwę miejscowości, w której pani Joanna chodziła do szkoły podstawowej. Wtedy ja odeślę mu adres do pani Joanny, na który wystarczy wysłać prośbę o autograf.


Trzymajcie się :)



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz