sobota, 13 grudnia 2014

#27 Tony Blair



 Ciasteczka na święta już upieczone? U mnie połowa już tak ;)

Dzisiaj przedstawiam wam autograf, z którego jestem bardzo zadowolony. Jest to autograf Tony'ego Blair'a. Jest on politykiem brytyjskim. Od 1997 do 2007r.  Premier Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.
Ważny człowiek polityki brytyjskiej, a jednak nie lekceważy fanów, nawet z zagranicy, i wysyła do nich autograf. Nie tak jak niektórzy w Polsce, trzeba o to błagać ;)

Autograf: Tony Blair
Zdobyłem: e-mail info@tonyblairoffice.org
Wysłałem: 21 listopad 2014r.
Otrzymałem: 1 grudzień 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Nie
Inne: Dodatkowo w kopercie była też karteczka z biura pana Tony'ego.


Dziękuję za 700 wyświetleń!!! Dwa dni temu było kilka ponad 600.

Trzymajcie się :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz