wtorek, 23 grudnia 2014

#43 Dominika Wójciak

przód

tył




Dzisiaj autograf Dominiki Wójcik. Jest ona zwyciężczynią III. edycji Masterchef'a. Jest to mój drugi autograf od uczestnika tego programu. Cieszę się, że udało mi się zdobyć ten podpis, prośbę wysłałem przed finałem i jeszcze nie wiedziałem, że proszę o to zwycięzce.
Szkoda tylko, że autograf nie znajduje się na zdjęciu Dominiki, chociaż ta kartka też jest wspaniała.

Autograf: Dominika Wójciak
Zdobyłem: Facebook Dominika Wójciak
Wysłałem: 8 listopad 2014r.
Otrzymałem: 17 grudzień 2014r.
Orygianł: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: Podpis złożony na pocztówce.

Jest to ostatni wpis przed świętami. Piszę tak późno, ponieważ przez cały dzień nie było czasu na nic innego jak tylko przygotowania świąteczne ;)

Dlatego teraz chciałbym złożyć Wam życzenia. Zatem: Wesołych, szczęśliwych, radosnych, rodzinnych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku. Oby wasze skrzynki były zawsze wypchane listami ;)

A tutaj moje ulubione życzenia, które idealnie pasują do tegorocznych świąt.

Białe wąsy, biała broda
Tylko śniegu nie ma - szkoda
Iskry sypią się z pod sań
Po asfalcie pędzi drań
Spieszył się bo pusto w worku,
Ale teraz stoi w korku.




Trzymajcie się... i WESOŁYCH ŚWIĄT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz