poniedziałek, 8 grudnia 2014

#24 Monika Gliniak



Wczoraj leciał finał Masterchef'a... i wygrała Dominika! Bardzo się cieszę, bo to na nią stawiałem.

Dzisiaj zaprezentuje wam autograf od innej uczestniczki Masterchef'a Moniki Gliniak.
Jestem wielkim fanem tego programu, oglądałem każdą edycję. Dlatego też postanowiłem zebrać autografy uczestników, na których mi zależało. Moja prośba powędrowała także do Dominiki, dostałem odpowiedź, że z przyjemnością wyśle do mnie autograf, więc teraz czekam ;)

Autograf: Monika Gliniak
Zdobyłem: Facebook Monika Gliniak
Wysłałem: 8 listopad 2014r.
Otrzymałem: 17 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: -


EDIT: Pomyliłem się i opublikowałem ten wpis dzisiaj, a miał być jutro. Coś mi się pokręciło i myślałem, że autograf Judi Dench wstawiłem w sobotę ;P

Trzymajcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz