niedziela, 21 grudnia 2014

#42 Robert Janowski


Okładka płyty

 Święta coraz bliżej :)

 Dzisiaj przedstawiam wam autograf Roberta Janowskiego. Kiedy wyciągnąłem kopertę ze skrzyni na listy, po otworzeniu ujrzałem pudełko z płytą pana Roberta, a na przodzie autograf z dedykacją. Nie mogłem uwierzyć. Pan Robert podarował mi płytę ze swoimi piosenkami. Ale super!

 Jest on polskim piosenkarzem, kompozytorem, poetą, aktorem, dziennikarzem radiowy i prezenterem telewizyjny. Od 1997r. prowadzi teleturniej Jaka to melodia? To właśnie z tego teleturnieju kojarzy go większość osób.

 Bardzo lubię pana Roberta, dlatego spróbowałem napisać do niego prośbę, już po kilku dniach mogłem się cieszyć tym autografem. 

Autograf: Rober Janowski
Zdobyłem: formularz kontaktowy na oficjalnej stronie p. Roberta
Wysłałem: 10 lub 11 grudzień 2014r.
Otrzymałem: 15 grudzień 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: Autograf złożony na płycie :)

Przepraszam za złą jakość zdjęcia :)



Trzymajcie się ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz