wtorek, 2 grudnia 2014

Podsumowanie listopada




Szybkie podsumowanie listopada :)

A więc tak:

W listopadzie

Wysłałem 11 próśb o autografy:
  1. Stephen Harper
  2. Kabaret Hrabi
  3. Natalia Szroeder
  4. Joanna Krupa
  5. Ewelina Lisowska
  6. Tomasz Dolski
  7. Formacja Chatlet
  8. Monika Gliniak
  9. Emma
  10. Damian z Hell's Kitchen
  11. Tony Blair
Otrzymałem 10 autografów:

  1. Joanna Brodzik
  2. Aleksandra Nizio
  3. Monika Polak
  4. Judi Densch
  5. Stephen Harper
  6. Renata z Hell's Kitchen
  7. Monika Gliniak
  8. Emma
  9. Damian z Hell's Kitchen
  10. Tony Blair

 Większości otrzymanych autografów jeszcze nie ma na blogu, a to dlatego, że gdy zakładałem bloga miałem już kilka autografów zdobytych. Autografy ukazywać się będą co dwa dni, chyba, że będą wyjątki gdzie nie będzie internetu lub po prostu nie będę miał czasu na napisanie notki, ale o tym będę informował na bieżąco.

Mam nadzieję, że będziecie zaglądać tu chętnie, w razie pytań, skarg lub uwag kierujcie się do zakładki Kontakt ;)

Trzymajcie się... widzimy się jutro ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz