niedziela, 7 grudnia 2014

#23 Judi Dench



Wszystkiego najlepszego z okazji Mikołajek!  Trochę spóźnione, przepraszam, ale nie miałem jak wczoraj napisać :) Dostaliście coś "pod poduszkę" ? Ja pistacje :D

Dzisiaj przedstawiam wam autograf Judi Dench. Jest ona brytyjską aktorką teatralną i filmową.
Grała ona w filmach o Jamesie Bondzie. W 1998r. zdobyła Oscara za Najlepszą aktorkę drugoplanową za Zakochanego Szekspira.
Bardzo się cieszę z tego autografu. Jest on tym wspaniały, że znajduje się na nim dedykacja :)

Byłem zdziwiony, gdy dowiedziałem się, że taka wspaniała aktorka wysyła autografy po napisaniu do niej maila.

Autograf: Judi Dench
Zdobyłem:e-mail email@julianbelfrage.co.uk
Wysłałem: 28 październik 2014r.
Otrzymałem: 17 listopad 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: Pierwszy autograf z Wielkiej Brytanii ;)

Trzymajcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz