środa, 26 listopada 2014

#16 Anna Dymna



Na wstępie chciałbym przeprosić, notka planowo miała ukazać się wczoraj, niestety ktoś (tato) postanowił zabrać mi laptopa :)

Zatem dzisiaj autograf Anny Dymnej. Polskiej aktorki filmowej i teatralnej. Założycielki Fundacji "Mimo Wszystko". Grała w takich filmach jak: "Znachor", "Stara Baśń- kiedy słońce było bogiem" oraz "Janosik"

Bardzo cieszę się, że posiadam autograf pani Anny. Uwielbiam ją jako aktorkę oraz podziwiam za to co robi ze swoją fundacją.

Autograf: Anna Dymna
Zdobyłem: e-mail Fundacji "Mimo Wszystko"
Wysłałem: 9 wrzesień 2014r.
Otrzymałem: 31 październik 2014r.
Oryginał: Tak
Dedykacja: Tak
Inne: Czekałem 54 dni- co jest moim rekordem oczekiwania na autograf.

Trzymajcie się ;)  I dziękuję za ponad 300 wyświetleń !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz